Za tvorbou Emia – Usmievavej osoby: Famicom Detective Club

29 augusta 2024
Behind the Creation of Emio – The Smiling Man: Famicom Detective Club

Proces vývoja herného dejstva nikdy nie je ľahkou úlohou. V prípade hry Emio – Usmievajúci sa muž: Famicom Detective Club sa vývojárom podarilo prekonať rôzne výzvy, aby dali príbehu život.

Pôvodne nápad na Emia – Usmievajúceho sa muža neexistoval, keď tím pracoval na remakech pre konzolu Nintendo Switch. Napriek tomu režisér Sakamoto vyjadril túžbu znovu vytvoriť niečo nové, hoci predtým tvrdil, že nevie napísať žiadne nové príbehy.

V Sakamotovom myslení sa už nejaký čas držala malá predstava – scéna, v ktorej je obeť nájdená mŕtva s papierovým vrecúškom na hlave. To ho inšpirovalo predstaviť nápad na Emia (usmievača) svojmu kolegovi Miyachimu, ktorý ho považoval za zaujímavý.

Prekvapujúco, zmena myslenia Sakamota nastala po práci na remakoch. Keď videl potenciál zvýšiť kvalitu animácie ešte viac, cítil sa motivovaný napísať nový príbeh. Miyachiho zvedavosť a nadšenie ho ďalej podporili pri vývoji Emia – Usmievajúceho sa muža.

Proces písania dejstva nebol vždy hladký. Sakamoto zdôraznil dôležitosť vytvorenia dobre štruktúrovaného príbehu s vrcholmi a pádmi. V ťažkých dňoch mal problém napísať vôbec. Avšak keď bol v stave zamerania, fragmentované nápady sa začali spájať hladko.

Aby príbehu dodal hĺbku, Sakamoto požiadal Miyachiho o pomoc pri rozpracovaní detailov. Na začiatku mal Miyachi len obmedzené informácie o postavách a miestach, čo spôsobilo problém s vymyslením vhodných mien. Dokonca aj kľúčová udalosť, ktorá spustila vyšetrovanie, prišla bez dostatočného kontextu.

Napriek výzvam Miyachi vydržal a prišiel s niekoľkými nápadmi, ktoré Sakamoto kritizoval a upravoval. Tento vzájomný proces bol nevyhnutný pre zabezpečenie čerstvého pohľadu na dejstvo, keď si ho Miyachi napokon prečítal.

Vytvorenie Emia – Usmievajúceho sa muža: Famicom Detective Club si vyžiadalo spoluprácu, kreativitu a prekonávanie prekážok. Oddanosť tímu viedla k vzrušujúcej hre, ktorá zaujme hráčov svojím zaujímavým príbehom a postavami.

Don't Miss

Nintendo Teases New MMO-like Game with Playtest Surprises

Nintendo naznačuje novú MMO-hru s prekvapeniami počas testovania.

Nedávno spoločnosť Nintendo uskutočnila testovanie hry pre tajomnú novú funkciu
GTA 6 Development Unaffected by SAG-AFTRA Strike, Release Still Expected in 2025

Vývoj hry GTA 6 nepodlieha štrajku SAG-AFTRA, vydanie sa stále očakáva v roku 2025.

Štrajk nedávno organizovaný hereckými dabérmi videohier, riadený SAG-AFTRA, vyvolal obavy